Archief: Laat uw mening weten over deze stelling!

In het kader van het project Sterk naar Werk.
Vragen over je rechten en plichten bij ziekte en werk, arbodienst, bedrijfsarts etc.

'Een gezondheidscentrum is er om mensen te genezen en niet om mensen naar werk te begeleiden.'

Mee eens
3
33%
Oneens
4
44%
Anders, namelijk (plaats uw reactie)
2
22%

Totaal aantal stemmen : 9

Archief: Laat uw mening weten over deze stelling!

Berichtdoor Peter L. » 08 mei 2009 11:43

Welderforum is benieuwd naar je mening. Regelmatig zullen er polls worden geplaatst waar je op kunt reageren.

De eerste stelling : 'Een gezondheidscentrum is er om mensen te genezen en niet om mensen naar werk te begeleiden.'

Als er een nieuwe stelling wordt geplaatst worden de oude in het archief geplaatst bij de onderwerpen.
Peter L.

Re: Doe mee met onze poll en laat uw mening weten!

Berichtdoor Istvan » 12 mei 2009 15:38

Niet mee eens, ik ben blij dat mijn huisarts heeft meegdacht in mijn problemen. Ik liep steeds vast in mijn werk en kwam in de wao met psychische klachten. Mijn huisarts kent mij goed en stelde mij voor eens na te denken over zelf beginnen omdat ie toch wel wist dat ik niet voor een baas kan werken op de lange termijn.
Istvan

Berichtdoor wim » 29 mei 2009 11:35

Gedeeltelijk mee eens. het een kan met het ander te maken hebben. een goede begeleiding bij reïntergratie is van belang (denk aan Wet Poortwachter).
Er zijn veel instanties welke te ver van elkaar verwijderd zijn (niet fysiek, maar in samenwerkingsverband); wel al belandt een klant in een bureaucratische molen.
Tevens zie ik te vaak dat een bedrijfsarts niet of te weinig op de hoogte is van de werkzaamheden bij een bedrijf; vooral wanneer (bedrijfsarts)kennis wordt ingehuurd bij derden, welke de reïntergratie vertragen.
wim

Berichtdoor petra » 29 mei 2009 15:49

ik ben het geddeltelijk mee eens
om je werk te kunnen ( blijven) doen heb je een goede gezondheid nodig