Archief: Laat uw mening weten over deze stelling!

In het kader van het project Sterk naar Werk.
Vragen over je rechten en plichten bij ziekte en werk, arbodienst, bedrijfsarts etc.

Archief: Laat uw mening weten over deze stelling!

Berichtdoor Peter L. » 28 okt 2009 15:52

Ook deze maand hebben we weer een nieuwe stelling. Wat vind jij van deze stelling? Laat je mening weten!

De stelling van deze maand is :

Ik vind het belachelijk dat een bedrijfsarts je voor 1% ziek kan houden!

In de archieven kun je oude stellingen bekijken en nog steeds je mening kwijt.
Peter L.

Re: Laat uw mening weten over deze stelling!

Berichtdoor Andrej » 28 okt 2009 16:06

Ha zie net dat er een verse stelling is! Ik had net gereageerd op die andere en wilde hem opzoeken...kwijt....blijkt dat hij nu in het archief staat :lol:

In ieder geval vind ik het belachelijk dat er artsen zijn die hie raan meewerken. Toevallig had mijn vrouw dit meegemaakt. Die had last (nou ja heeft dus) van dr rug. Steedsmaar heen en weer naar het ziekenhuis. Bijna 1,5 jaar ziek. Toen ze weer ging werken (ze werkt in de zorg) was die bedrijfsarts ook voorzichtig en heeft haar zo nog 2 maanden ziek gehouden. Hij zei dat hij dit deed om haar te beschermen. Misschien wel, maar toenik de vakbond belde zeiden die dat dan ook die 2 jaar van je ziekmelding doorloopt en als je dat niet in de gaten houdt je gewoon gekeurd moet worden. Daar hadden we dus even geen trek in natuurlijk. Meteen contact opgenomen met de bedijfsarts en de werkgever en toen is het geregeld. Je moet dus wel opletten als je hiermee te maken krijgt!!!! :evil:
Andrej

Keer terug naar Ziekte en werk