Ik heb een vraagje:
Ik moet van mijn werkgever verlicht ziek zijn en naar de arbo.
Punt is dat er al een tijdje dingen spelen op het werk en ik al meerdere malen heb aangegeven het doelwit te worden wat lijkt op pesterijen. Er worden rare dingen met mijn klanten gedaan, bestanden worden verwisseld enz. dit bij werkgever aangegeven . Mijn leidinggevende heeft er weinig mee gedaan en degene erboven is het nu aan het uitzoeken.
Punt is alleen dat ik volgende week een contractbespreking zou hebben en die is nu verplaatst. Ze geven zelf aan dat ik mij absoluut niet druk hoef te maken en hebben een mail gestuurd dat ik mijn dagelijkse dingen even opzij moet zetten en aan mij zelf moet denken.
Naast dit alles zijn mijn vriend en ik na 10 jaar ook uit elkaar en ben ik aan het verhuizen. Ook om die reden willen ze dat ik thuis blijf.
Maar eigenlijk wil ik gewoon werken, voel mij nu gestraft.
Kan je werkgever je verplichten ziek thuis te blijven en wat als dit een trucje is om mijn contract zo niet te verlengen?
Graag reactie, maak mij zorgen en wordt een beetje rusteloos hiervan, lijkt wel of ze aan het rekken en strekken zijn, want arbo arts neemt ook maar geen contact op!