Ik weet niet precies of dit de plaats is waar ik de vragen moet stellen maar zag geen andere plaats.
Er is bij mij MS geconstateerd maar ik werk nog gewoon volledig gelukkig. Nu willen wij een huis gaan kopen en zullen dus een hypotheek moeten aanvragen en afsluiten. Moet ik bij het aanvragen van de hypotheek melden dat ik MS heb? Ik weet natuurlijk wel dat ik voor het afsluiten van een levensverzekering de vragen eerlijk moet beantwoorden en zal het daar dus moeten melden, ook al werk ik volledig.
Moet je het ook melden bij de bank?
Hoe zit het eigenlijk als bij mij MS was geconstateerd als we bijv. het huis en de verz. vorig jaar hadden gekocht. Moet je dan ook aan de verz. melden dat er MS is geconstateerd of moet dat alleen bij het afsluiten?
Al schrijvende bedenk ik opeens, nu er bij mij MS is geconstateerd, hoe zijn dan de officiële regeld.
Moet je tijdens een sollicitatie melden dat je MS hebt, ook als je gewoon 100% werkt?
Moet ik nu ook het CBR melden dat ik MS heb (zonder beperkingen gelukkig)?
Heeft het gevolgen als ik het niet meld bij het CBR, een lopende verzekering enz.?
Het zijn wel veel vragen zie ik nu, maar al typende komen er opeens heel veel onzekerheden naar boven. Ik hoop dat u antwoord kan geven.